SiprayiL Kızlar ev 20-22 derece arası.Kaç tog ve içine ne ile giydiriyorsunuz?Bazı markalara o kadar para vermeye gerek var mı? LCW ebebek gibi markalar yeterli olur mu? Kullananlar öneride bulunursa çok sevinirim
dayes SiprayiL lcw 1.6 Tog kullanıyorum. Ev 25 derece şu an. Daha da soğuklarda içine ince pijama giydiriyorum.
eylm1 SiprayiL LCW 1 tog kullanıyorum. İçine sadece kısa kol zıbın giydiriyorum. 21-22 derecede cok iyi oluyor. Bu gece 23.3 dereceydi mesela çok terledi
SiprayiL kiymoo ya aslında ben de DeFactodan almıştım ama araştırmadan 2.5 tog almıştım evin sıcaklığına göre fazla geliyor. 1 veya 1.6 tog düşünüyorum. Sizinki kaç tog
asennaa Ben 1 tog giydiriyorum, yeterli oluyor. Evin sıcaklığını bilmiyorum ama uyandığında ayağı, sırtı sıcak hep
Hep_oyle_olur_zaten Dün bi doktorun paylaşımını gördüm tog değeri ölçülerini çok dikkate almayın yanlış olabiliyor demişti. Ben de bugün alacağım çok kararsız kaldım.hangisini alsam diye