Newmother07 eda54 doğduğu günden beri var ben endişelenip doktora götürmüştüm hatta hastaneden şikayetçi olacaktım bebeğime zarar vermişler diye 😂😂 normal bir durummuş şuan 17 aylık hafif var
annekko eda54 2 buçuk aydır varsa evet sonradan oluştuğunu duymadım hiç. Kızımda da var. Hatta bilmeyen bir doktor dayak attığımı düşündü 🤭🤦♀️ açıklama yaptım.
elmasss24 Benim kızım 6 aylık onda da var doktora sormuştum zamanla büyüdükçe geçer korkmanı gerektirecek bişey değil her bebekte olur demişti