Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu ve ben ilk defa adet oldum 25 gündür adet oluyorum bu gun doktora gittim rahim duvarı kalınlaşmış kürtajla temizleyelim dedi çok korktum ciktim bunun ilaçla tedavisi var mı yok mu bilmiyorum yarın başka doktora gidicem ama genç kızken polikistik över olduğu için hep kalınlaşm olurdu ilaçla geçerdi başına gelen var mı ? Çok korkuyorum