fk1234 Merhaba anneler progetsan ilaç kullanıyorum vajinadan aldığımda 5 dakika sonra ilaç erimiş sekılde geri geliyor kullanan var mı bu şekilde mı oluyor ona göre doktoruma sorcam da
BENOYLEUYGUNGORDUMM fk1234 ben tüp bebek tedavisi görürken kullandım. Evet bi kısmı eriyip geri çıkıyordu. En aza indirmek için 10 dk uzanın
Birerkekannesi_ fk1234 sabah akşam kullanıyorsanız en azından sabah alınca 10-15 dakika uzanmaya özen gösterin ya da iyice ilerlediğinden emin olun. Ön tarafa doğru olursa benim de eriyordu.
Ballilokmam11 fk1234 bende sabah akşam kullanıyordum kullandıktan sonra bir müddet uzanıyorum ve evet sonrasında akıntı oluyordu yine
dayes fk1234 ilaç tamamen erimiş şekilde mi çıkıyor? Dediğiniz gibi eridiği için beyaz akıyordu illa ki ama tamamı olacak kadar değildi. Düşük riskim olduğu için sürekli yatıyordum ilacı aldıktan sonra da ayaklarımı biraz yükseğe uzatıyordum