birbebee Kizlar 8 aylik brbegim var iştah diye birsey yok doktora götürdüm kac kere polivit çinko dan başka birsey vermiyor yani çocuk kaşığı görünce bi ağzını açar dimi yok ne gıdalara karsi bir istek var atılma var eline de verdm yok yani birsey yemiyor içmiyor mama kullanıyorum o da yok hasta da değil anlamdm ben bunu (hiç ek gıdaya gecemedik)
birbebee dayes çok kez denedim ya kabız yaptı ya da kustu (sma optipro,conformil, aptamil prosyneo, aptamil bebelac,golden goat,hero baby, hipp,bebelac gold içiyor )gunluk 200cc ancak içiyor
efecikgnr birbebee yani bı mamayı iki saatte zor iciriyorum zaten hiç 100 gecemiyoruz bazen 40 CC düşünün . Vallah tahlilleride temiz ama aşırı iştahsız polivitte kullandım yok fayda göremedim
birbebee efecikgnr off aynıyız ya 10 saat beslenmiyor dr normal dedi aglicam artik surekli mama yapiyorm