Merveeeee111 Boykot olmayan toz deterjan önerilerinize talibim şuan abc kullanıyorum ama sanki istediğim verimi alamıyorum birde beyazlar için neler yapılınca daha beyaz olur bembeyaz olur daha iki yıllık evliyim ve beyazlar çok canımı sıkıyor
Meri-Mel Merveeeee111 Ben perostan çok memnun kaldım tavsiye ederim canım beyazlar için bir çözüm bulamadım 🥺
dayes Merveeeee111 bingo, peros, boron Ben beyazlar için de normal deterjan + biraz leke çıkarıcı + 60 derecede yıkıyorum güzel oluyorlar. Ama her zaman 60 dereceye atmıyorum yıpranır diye arada 40 dereceye attığım da oluyor
Ballilokmam11 Merveeeee111 kadir ezildi de gördüm uygulayanlar da memnunmus beyazları durulama modunda deterjan ile 1 tür çalıştırıyor önce kirleri akıyor sonra tekrar normal modda çalıştırıyor bir deneyin isterseniz
pasaklisinkukuli Merveeeee111 çamaşır sodası ekliuorlar bir de kadirin beyaz formülü varmış instagramdan bak bakalım herkes memnun ben de bakmadım ama duydum
Esoz1110 Merveeeee111 Ben lekeli olanları leke cıkarıcı ile bekletip öyle yıkıyorum şimdiki deterjanlarda iş yok
betul912_ Merveeeee111 boykota dikkat ettiğiniz için ayrıca tebrik ve teşekkür ediyorum Allah ebeden razı olsun
mondecaidensecmeler Merveeeee111 bingo ve peros tullerimde bir gece ılık suda beyaz sabunla sabunlayip kopurtup bırakıyorum sonra makineye sadece durulamada atiyorum
kbraalparslann Merveeeee111 Ben bingo kullanıyorum özellikle yumuşatıcı büyük 5 litre kırmızı renk efsane 😂 Toz abc kullanıyorum eşim öyle almıştı , çamaşırları önce durulama yapıyorum sonra yıkıyorum ve çok memnunum
Zumra_Fatma Merveeeee111 perosmatik bide kadir ezildinin yaptigini yapiyorum kar beyazi gibi yqpiyor camasirlari