Elizzzipek buket08 minasanger arelinannesi1 Görsel atabilir misiniz acaba merak ediyorım nasıl patlıyor anlaşılıyor mu bakınca ben sürekli bakıyorum anlayamam diye de strese giriyorum sanki damağında diş yerleri belli gibi ama şişlik gibi birşey de yok gibi tam anlayamadım yani
Ayseediz sudennurr ilk diş 9 da çıktı bizimde sonra teker teker gelmeye başlıyor şuan 11,5 aylık 3 dişimiz var. Bu ara aşırı huysuz , ishal, ağlıyor sürekli, ateş mateş 😩 diş geliyor yine zor süreç
arelinannesi1 Elizzzipek benim ki çıkardı artık şuan uyuyor zaten atamam ama fotoğrarfı yok yani yakalamak imkansız oluyor ya ağzını zor açıyor benim oğlan
buket08 Elizzzipek hiç bir şekilde çekemiyorum malesef ben bile zor baktım doktora götürdüm oda zor baktı ben zaten her gün kontrol ediyordum baktım resmen alt sağ tarafta damakta delik var küçücük bişey ertesi gün o delik büyüdu bi sonraki gün ise beyaz diş göründü çay kaşığı ile hafif vurdum çıt çıt ses geliyor elimle dokunuyorum diş orda elime geliyor