Bebeğim 3 ay 19 günlük. Uzun süredir gündüz uykularını 30 dakika yapıyor ve genelinde ağlayarak uyanıyor muhtemelen uyku yeterli gelmiyor. Ayağımda sallıyorum uykusunu uzatmaya 1.30 saate tamamlamaya çalışıyorum bi şekilde çünkü uykusunu böyle kısa yapınca gün boyu huysuz oluyor. Doğrumu mu yapıyorum acaba? Gündüz uykularını nasıl uzatabiliriz. Döngüyü atlatmalarını nasıl sağlayabiliriz. Bu arada gaz sorunumuz da yeni yeni azaldı hala gazlıyız.