Kızlar mahallemizde bi komşumuz var eşi işsiz kendisininde 2 yaşında bebeği var ama bebek o kadar minyon ki gören 1 yaşında sanır kışlık ihtiyacları var ben elimde olan ne varsa verdim ama cok bişey yok acıkcası benim bebeğim daha küçük cünkü toplu cüzi bi fiyata satmak isteyen varsa elini taşın altına koymak isteyen mutlu olurum