Oğlum 15.5 aylik iki uyku yaptirirken 30 dk en az ugrasiyorum bu tek uyku zamani gelmis demek degilmi? Tek uyku yaptirinca da cogunlukla gece uykusunda erken uyuduğu icin mi yorgun düştüğü icin mi bilmiyorum uyaniyo tekrar sallayip uyutmam gerekiyo. Napcam bilemedim. Tek uyku yaptıran anneler gece uykusuna kacta geciyosunuz?