Herkese merhaba, bebeğim asla yatağında yatmıyor sadece kucakta uyuyor. Kucağımda yada memede uyutup yatağına bıraktığım an ağlayarak uyanıyor. Bu yüzden kucağımdan bırakamıyorum zaten çok uyumuyor uykusu alsın bari diye ama kendime hiç vakit ayıramıyorum.. bir hafta sonra da işe başlıyorum babaannesi bakacak nasıl uyuyacak ne yapacak çok endişeliyim. Gündüz sürekli kucağımda uyuyor tuvalete bile gidemiyorum akşamları memede kucakta uyuyor yatağımızda yanımızda yatıyor uyandıkça meme ile uyutmaya çalışıyorum ancak ne kendime vakit ayırabiliyorum ne eşimle beraber bir şeyler yapabiliyoruz. Kızım yatınca mecbur bende yanına yatıyorum başka türlü uyumuyor. Benim gibi problem yaşayanlar var mı? Varsa çözebildiniz mi nasıl çözdünüz?
Bu arada uyku eğitimi de aldım ancak kızım çok aşırı ağladığı için devam edemedim onu yıpratmamak için😓