Yanlış hatırlamıyorsam 7 aylıkken falan oturdu biraz geç kaldığını düşünüyordum bende ama bir anda kendi devrilmeden oturuverdi her bebek farklı zamanı gelmeden olmuyor mesela emeklemesinde geç oldu benim kızımın 13 aylıkken de yürümeye başladı telaşlanmayın