Bi kaç gün önce mastit tanısı koyuldu antibiyotik kullanıyorum öncesindede sütümde azalma görmüştüm sanırım başlangıcıydı mastitin bebiş silikon uçla yeni emmeye başladı ilk zamanlar tutmadığı için sağıp biberonla veriyordum dün doktorumuz sağma kaynağından alsın dedi emiyo ama doymuuo bu seferde göğüslerimde boşalmıyoo sızlama yapıyo napıcamı şaşırdım doymayıncada mama veriyorum mecbur