Kızlar selam .aylardır süren bir sıkıntım var . Bacak aramda çıban gibi bişey çıktı patladı daha sonra yanları enfekte oldu antibiyotikler kremler herşeyi denedik . Tüm bölümler genel cerrah kadın doğum acil falan sadace patlatip ilaçla yolluyor. En son cildiyeden aldım bakalım nolcak . Şuan adet oldum ve olayı çözdüm ped yapıyor yarayı şişirip enfeksiyon gibi şişirip patlıyor sonra rahatlıyorum . Başına gelen varmı . Son aylarda oldu bu aylardır var ama bu kadar aktif değildi 2 aydır yuruyemiyorum sisince artık antibiyotik kullanmak istemiyorumda . Tampon kullanan yada başka çözümü olan varmıdır 😮💨