Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 1,5 yıl oldum göbeğim gitmedi kaldı kilom iyi zayıflamak istemiyorum ama göbek var bende mekik çektim her gün 20 tane ilk bir hafta aşırı ağrım oldu yeni sezeryan olmuş gibiydim ama hiç bırakmadım ağlıya ağliya yaptım 20 tane bide çok az ama bir hafta sonra geçti ağrılarım daha rahat yapıyorum faydası oldu az çok yeni basladim devam edecek böyle