elanurylmz Kızlar normal doğumdan sonra idrar kaçırmanız oldu mu bende büyük abdestte oluyor bu normal mi çok mu zorladılar acaba beni çok korkuyorum
aslhnkrts elanurylmz benim ilk haftalarda idrarın geldiğini hissetmeyip kaçırmalarım olmuştu sonra geçti zaman geçince. Sizin ne kadar oldu doğum yapalı yeniyse normal ama eğer biraz zaman geçtikten sonra bu durum olduysa değil