Kızım dün düştü ağladı epey ama durdu sonra. Heryerini kontrol ettim bir sıkıntı yok gibiydi ellerini hareket ettiriyor kullanıyor yani bir sıkıntı yok ama yerden ellerinin üstüne basıp kalkamıyor acıyor belli ki. Doktor a gitmelimiyim sizce ya sadece kalkarken canı acıyor haricinde bir sıkıntısı yok.