Selamlar, 3 aylık bebeğim var ilk başta sarılık geçirdik 2 kere. İlk başlarda mama takviyesi verdik şimdi bir aydır meme emiyoruz bir kere mama veriyorum. Yalnız ne emerken ne mama alırken benimle hiç göz teması kurmuyor. Bebeğin annesine bakması gerektiğini düşünüyorum yani bakmayınca endişeleniyorum üzülüyorum. Sabahları uyanınca biraz tebessüm ediyor. Nesnelere dikkati daha fazla bez bebeği var ona bakıp dikkatlice gülümseyebiliyor. Aynanın üstünde asılı nar objesi var ne zaman onu görse gülüyor ve konuşuyor ama bizim yüzümüze karşı dikkati ve gülümsemesi agulaması çok az. Çok konuşuyoruz oyunlar oynuyoruz ama bize karşı dikkati çok az. Bize bağlanamadı mı neden böyle acaba.