funda94 45 günlükken kızım beşikten düşmüştü aynı şekil. O çığlık çığlığa ağlaması aklımdan hiç gitmez. Bizde hemen hastaneye gittik film çektiler, 6 saat bekledik. Uyanık tutmaya çalıştık. Sonuç şu an 4.5 yaşında hiç bir sorun olmadı çok şükür diyelim. Eminim ki sizin çocuğunuza da Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır ki olsa hastanede çıkardı. Siz yine 1-2 gün takip edin uykuya meyil, uyanamama, fışkırır tarzda kusma, göz kayması gibi sorunlar yoksa içiniz rahat olsun. Çok geçmiş olsun ❤️🩹