Kızlar vodafone kullanan kişilerden bilgi almak istiyorum faturam 618 tl geldi aşım paketinden dolayı ama internetim bitmemiş bile ki ekim ayı olarak aşım diyor ama daha internetim 6 Gb var nasıl oluyor yazdım da ama anlamıyorum şikayetim var da bundan dolayı çok şikayetci olan var bu ay var mı benim gibi olan