Kızlar merhaba,
Reglim 2 gün gecikmiş dün akşam fark edip gebelik testi yaptım 2 çizgiyi gördük sabah tekrar test yaptım tek çizgi vardı kan testi verdim onda da değer 2’nin altında çıktı
Gebemiyim değil miyim anlayamadım başına böyle bir durum gelen var mı?