Normal bir sarılıksa bol emzirme yada mama takviyesiyle kolayca atlatılıyor. Ama kan uyuşmazlığı,erken doğum gibi faktörlerde varsa işin içinde bol emzirmeylede olsa fototerapi gerekiyor ve biraz uzun sürüyor. Bizim malesef böyle bir durumumuz vardı 2 kez yatarak tedavi gördü ve 4 aya yakın gözünde ve yüzündeki sarılığı düzelmemişti