SweetMom__ Gizmokzilla hahaha evet çok şeker oluyorlar hemen bitane bakiyim yürüme arabası sizin öneriniz var mı böyle hızlı gitmeyen yavaş yavaş olan .🌺
Gizmokzilla SweetMom__ valla ben bime gelmişti ordan almıştım ama aynısı e bebekte de var böyle pastel tonlarında rengi çok tatlı 🌸
LadyGaddar SweetMom__ Tam yürüme aşaması kolay ama şu sıralar tehlikeli çok dikkat etmek lazım Bayaa yorucu
SweetMom__ LadyGaddar aynen öyle canım arkasından ayrılmıyorum işim olursa mama sandalyesine koyuyorum yoksa abooww
ozlemozkan SweetMom__ bende onu bekliyorum aslında ama herkes diyor ya yürüyünce daha zor şimdi en azından koyduğum yerde duruyor falan peşinde gezmiyorsun
SweetMom__ LadyGaddar maşallah aynen öyle böyle değildi noldu bilmiyorum herşey beklemenmedik anda yapıyor😂
Deletedmom_182 SweetMom__ ay maşallah oğlum da tutunarak kalkmaya başladı bazen çok güzel dikiliyor ama çoğu zaman düşüyor her yeri morardı🥲Yaşına kadar yürümesini bekliyoruz inşallah bakalım biraz aceleci gidiyor gibi🥹🥹