SweetMom__ Kızlar maşallah oğlum emekliyor ve sürekli bir yerden destek alıp kalkmaya çalışıyor. Sizce ne zaman yürürüz🤗 emekler iken de yerden destek alıp kalkmaya çalışıyor .
likeli SweetMom__ 7.5 aylıkken emekledi 8. Ayda tutunup kalkmaya başladı 10 aylık oldu destek almadan durmaya çalışıyor ellerinden tuttuğumuzda adım sayısı bayağı arttı ben de bekliyorum bakalım ne zaman yürüyecek
aslikls SweetMom__ hiç belli olmuyor tutunup kalkmalardan sonra desteksiz ayakta durmaya başlıyorlar önce sonra yürümeye başlıyor benim oğlum 8 aylıkken tutup ayağa kalkar sıralardı ama 11 ayında yürüdü yani yürüme sürecine gelene kadar 3 ay sürdü 😌
ecrinbebe SweetMom__ hım Benimkide 10 ayda emekledi 11 de tutunup kalktı şuan 1 yaşında tutunup yürüyor bakalım ne zaman serbest yürüyecek
SweetMom__ ecrinbebe bizde 9 ayda emekledik canım şimdi tutamıyorum sürekli eli yüksek yerlerde😄 hayırlısı ile yürüsünler inşallah 🌺
sekerszkahve ecrinbebe ay benim kızımda tam olarak böyle ne zaman tamamen yürür diye bekliyorum 16 aylık şuan çok kafaya takıyorum
ecrinbebe SweetMom__ aynen valla büyüdükçe haraketli oluyorlar bizimki yaşını karşılar dedim ama yapmadı 😂
pantenkelebek Sassolsobe benimde 10 ay 18 günlük bende diyorum yürüse de rahat etsem her yere tutunarak gidiyor emekliyor şuana kadar 2kez ellerini serbest bıraktı başka yok
_Goktugunannesi__ Sassolsobe Oyy emin olun yürüyünce herşey daha kötü oluyor😂😂heryer açıp dağıtıyor merak başlıyor bu sefer
likeli aslikls ay inşallah. Herkes yürüdükten sonra daha zor diyor ama şu anda da çok zor bir yere gittiğimizde hep kendisi hareket etmek istiyor kucakta durmuyor atıyor kendini sürekli bir de ağır artık arabasında da durmuyor. Yürüse peşinden koşturmaya razıyım.
lucifermorningstar SweetMom__ Benim kızda aynı 9 ay 17 günlük 9. Ayından beri ayağa kalkıyor koltuk kenarından yürüyor emeklerken de bi anda ayağa kalkmaya calısıp düşüyor peşinde dolanmaktan helak oldum 😀
SweetMom__ lucifermorningstar maşallah aynen canım hareketlenme başlayınca arkasından bizden emekliyoruz😄😄🌺
aslikls likeli evet yürürken de ekstra zor maalesef doğru 😢 çünkü ilk yürümeye başladıklarında sürekli denge kaybı düşmeler oluyor sürekli peşinde geziyorsun ve yürümeye başlayınca daha özgür hissedip daha çok karıştırıyorlar her yeri 😂
Sassolsobe pantenkelebek yaşını yürüyerek karşılar diyor herkes bakalım artık inşallah hayırlısıyla o güzel günlerini de görürüz az daha sabretmemiz gerekiyor ☺️