Merhaba öncelikle hoşgelin :) Taksi kiralamak malesef türkiyede ki kadar ekonomik değil oldukça pahalı yani sizi ekonomik açıdan fazlaca zora sokabilir. Araç kiralamak çok daha mantıklı. Bizde türkiyeden ilk geldiğimizde tedirgindik ama bi kaç güne hemen uyum sağladık okadar zor değil zaten araçların geneli otomatik vites. Ayrıca kiralık araçların plakası kırmızı renk olduğu için diğer araçlar size oldukça anlayışlı davranıyorlar. O yüzden gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz:)