Oğlum dün gece çok emdi bir saat sonra peynir kesiği gibi kustu baya çok kustu sonra uyudu gece emdi yine peynir kesiği gibi kustu çok değil normal derecede biraz önce yine emzirdim yine peynir kesiği gibi az kustu gece5ten beri kakasınıda yapamıyor ıkınıyor sizce neden bu şekilde kusuyor her emmeden sonra doktorumuza sordum dönğş yapmadı henüz sizde başına gelen varmı