Duriskonunannesiii Temizlikperisi bebeğin kiloluysa nerdeyse yarım ay bile kullanılmıyor hemen 3 numaraya geçiyorsun ben zayıf bebetoma bile anca 1 ay kullanabildim 😬
_mom Temizlikperisi kilosu na göre al ben iki paket kullanmıştım bir ay kullandım ama 2 numara 1 numaradan birazcık büyük
limonzeytinmom Temizlikperisi 1 den 3 e gecen bne 😄 2 kızımda da 1 ay 1 numara kullandım sonra 3 numaraya gectim. 1 ve 2 numara arasında bir fark yok cok fazla