@“mutlubirrannee”#p33347133rb benimde kızım 3 aylıkken bıraktı benim sütüm çok yetmiyordu zaten mama destegide veriyordum emdiği zamanda göğüs ucunu almıyordu zaten slikon UCLA alıyordu sağım yaptım bı ay kadar ama sütüm az olduğu için bitti.bi ara biberonuda bıraktı aynı sadece uykuda alıyordu. Mama değiştirdik şimdi alıyor biberonu biberondan kaynaklida olqbiliyor demişti Dr hangisini kullanıyorsunuz biberon bı farklı deneyin pekmezide Dr danışın en iyisini o söyler ❤️