Gulsm2516 ellerini yumruk yapması aç olduğunun belirtisi değildir hem 3 aylık olmuş 2 saatte bir beslemenize gerek yok istediği zaman emzirin istediği zaman mamayı verin bebekler sadece aç olduğunda ağlamaz, geceleri 5 en fazla 7 saat uyuyabilir bebek artık üst üste beslenmek bebekte kusma hissini verir ellerini de yüksek ihtimalle hep ağızına götürdüğü için öğürüp karındaki kasları uyarıp kusabilir