sudennurr Bizde var, arkadaşımda yoktu. Biraz araştırma yaptım internetten. 9. Ayda Kızamık aşısını riskli bölgelerde yapıyorlarmış. Diğer bölgelerde 3 doz, bizde 4 doz olması lazım. Yanlış hatırlamıyorsam aşı takviminde üzerinde İD** yazıyordu.9. ayda. Bunu araştırınca riskli bölge aşısı olarak çıktı. Bi araştırın sizde isterseniz, yanlış bilgilendirmek istemem.