pnrdncr Merhaba güzel anneler. Oğlum 4 ay kontrolünden önce her gün kakasını rahatlıkla yapıyordu. Kan damlası bir kez verdim kaka yapmadığını fark edince bıraktım. Tabi o damlanın iyi olmadığını da (kanlarına bakılmadan verildiği için) araştırarak öğrendim. Demem o ki ondan sonra 3 günde bir kaka yapmaya başladı bebeğimde bir sorun yok ama ben rahatsız oluyorum onun yerine. Var mı benim gibi durumda olan anneler? Normal midir, değilse ne yapmak gerek?
Obsesifk pnrdncr normal sadece anne sütü alan bebekler 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Bağırsak çok uzun bir organ bence sadece kan damlasına bağlamayın. Kabızlık huysuzluk olmadıkça normal
pnrdncr Obsesifk 6.ay kontrolünde kan alınacakmış o zaman değerine bakıp uygun görürse verecekmiş damlayı. Her gün benim pekmezle anne sütünden takviye yapmamı önerdi,şimdilik.