yldzzz557 mompapatya yok hayir vermiyorm sadce anne sütü. Minik doğdu 39 haftalik olmasına ragmen ama çok şükür kilo kaybi hiç olmadı direk kilo aldı.
YumukluSucurtaa mompapatya anne sütü obez yapmaz ama mama yapar sık sık emzirmeye bakın mama vermek yerine o çektikçe gelir zaten ek gıdaya da baslicaksiniz mamayı azaltın yavaş yavaş zaten doyup doymadigini bebeğiniz bilir artık
yildizbeyza mompapatya E normal tabi canım 4 ayına kadar böyle kilo alımı olur hareket edemediklerinden 4.ayda yerinde duramadıkları için kilo verimi olur
Nacafa Kontes0011 ne zaman kilo alımı durdu? Benim oğlum da anne sütü+ mamayla beslendi herkes kilo verir dedi ama 2,5 yıldır üstüne kata kata gidiyor
Nacafa Doktorlar 4. Aya kadar bebeklerin aylık ortalama 1 kg almasını beklerler . Sizin bebeğiniz de alması gereken kiloyu almış anormal bir durum yok ortada. 4 ay sonrası kilo alımı ya duracak ya da azalacak zaten
Mommyhann mompapatya benim oglumda tombikti bu kadar yedirme falan diyolardı bi ayaklandı şuan o kilolardan eser yok cok fazla yemekte yemiyor takılmayın bence