mompapatya tahmin edebiliyorum,çevrenin yargılaması bitmez. 4. Aydan sonra bebeklerin kilo alim hızı azalıyor zaten 4-5 ay arası ortalama doğum kilosunun 2 katına çıkması bekleniyor sizinki de 4. Ayda doğum kilosunun 2 katına çıkacaktır ,sonra zaten kilo alim hızı düşüyor hep böyle devam etmiyor ,ekgida dönemi red olabiliyor ister istemez ilk defa yemek yiyorlar her zaman her bebek iştahlı olmuyor bazen en iştahlı bebeğin dönemsel iştahsızlık da olabiliyor diş çıkarma olaylari zaten kilo alımı durduran bir dönem velhasil 2 yaşında ortalama 12 kilo olur bebeğiniz bu bile normal değer doğum kilosuna göre , benim bebeğim mesela 2550 doğdu şuan 8 aylık 7300 , aslında ondan beklenilen kilo bu yani hatta yaşında 7650 olmasi bile onun için normal kabul ediliyor tutup da sizin bebekle kıyaslanamaz kilosu ,iri doğmuş bebeğiniz sonuçta 🥰 bu arada böyle konuşuyorum ama hemşireyim ben de yani bir sağlık profesyoneli olarak söylüyorum