tontonannesi Kızlar oğlum 14 aylık. Faranjit olmuş antibiyotik başladık. Ama antibiyotik ishal yaptı. İştahıda yok birşey yemiyor ama 1-2 lokma bile yese içim rahatlayacak. İshale neler iyi gelir neler yapabilirim oğluma
nurcan1256 tontonannesi Allah şifa versin ishal çok kötü Bi durum gerçekten umarım Bi an önce iyileşir melegim