Minikosannesi Edremitte oturanlar önerebileceğiniz gidip memnun kaldığınız oyun grubu için bir yer var mı
Kerem_k1 Minikosannesi merhaba, bende edremitteyim. Arkadaşım muzipo kids e gönderiyor bir yıldır çok memnun. Bizim için fiyatı fazla geldi o yüzden götüremedim hiç.
Kerem_k1 SevimliHayaletCasper oyun grub ları ilk 36 ay ebeveynli oluyor. Haftada iki yada üç gün bir, bir buçuk saatlik oluyor. Kreşler hergün birkaç oluyor.
Kerem_k1 ejderhaaa Minikosannesi ben yazın sormuştum arayıp. 45 dk hareketli 45 dk montesori oyunlar şeklinde oluyordu. Haftada iki gün birer buçık saat için üç bin istemişlerdi. Şuanki fiyatları bilmiyorum
Kerem_k1 Minikosannesi memnunlar bir senedir götürüyor arkadaşım. Bende istiyordum ama maddi açıdan şuan uygun değiliz. Yakında çalışmaya başlamayı düşünüyorum o zaman ancak verebilirim bende. Siz yeni mi taşındınız bu tarafa?
Minikosannesi Kerem_k1 Geçen yıl taşındık oglum 2 yaşında etrafimizd çok cocuk yok kışın da çok sıkılacak evde haftada 1 2 gün iyi olur die düşündüm
Kerem_k1 Minikosannesi yeni mahalledeyim, cumhuriyet mahallesi diye geçiyor askeriyenin oradayız. Siz ne taraftasınız? Çocuklarımız yaşıt görüşmek isterim aslında☺
Minikosannesi Kerem_k1 aaa bizde oralardayiz şehit Hamdi okulunun ilerisinde oturuyorz 😊😊 çok iyi olur çocuklarda oynar