Hanımlar selamlar, oğlum için suluk tavsiyesine ihtiyacım var. Bu konuyu görünce ilk akla gelen 2 marka var biliyorum fakat ne yazık ki ikisinide kullandık oğlumun kullanım hatası yüzünden kullanmaya devam edemiyoruz şöyle ki. Philips in suluğu ile başladık serüvene silikon başlığını kemirdiği için yedek uçta ne yazık ki yok mecburen yeni bir tane daha almak zorunda kaldım ve tabi ki sonuç aynı yeni aldığımıda kemirdi. Daha sonrasında yedek pipeti olduğu için munchkin aldım oda şu an yedek uç satmıyor ve iletişime de geçemiyorum kendileriyle.
Bizim sorunumuz sulukların pipetlerini kemirmesi. Yedek ucu olan yada kemiremeyeceği tarzda bir suluk öneriniz var mı acaba? Bardaktan su içemiyor mevsim kışa döndü üstünü ıslatacak diye de cesaret edemiyorum kendi susadığında içmesi için acil tavsiyenize ihtiyacım var.
Sevgilerle