meva_moms ben ilk çocuğumda önce gece beslenmesini kestim gündüz de emzirme aralıklarını açtım mesela 3 saate emziriyorsam 5 saate çıkardım. Zaten en zoru gece bence. Geceyi bıraktıktan sonra gündüz daha kolay oluyor emin olun. Gece her uyanmasınds memede sütler uyuyor sabah olunca gelecekler şimdi su içmek ister misin diye su teklif ettim. Tabii ki a olur anne demedi 😂 ilk gece özellikle epey zor oldu sonraki gece daha iyi ve sonraki gece artık alışmıştı. Sürecinden başından beri kararlı olup hep aynı şeyleri söylemek gerekiyor. Farklı şeyler söyleyince güven problemi ve çelişkili açıklama gibi gelebilir çocuğa. Ben hep aynı cümleleri söyledim. Gece bitince de gündüz saat aralıklarını açtım ve artık sadece sabah öğle akşam emiyordu. Sonra tam hazır hissettiğimde annecim artık memede süt bitmiş Eymen büyümüş yemek yemeli diyor sütler dedim böyle böyle ilerledik