Benim bu ayin 17 sinde adet olmam lazımdı olmadım ayin 3 de doğurganlık yüksek diyordu ve biz ilişki yaşadık ve benim o günde çok ağrım vardı büyük ihtimal yumurtlama olduğu zamana denk geldik daha sonra belirtiler oldu hamilelik ve dün kan verdim 52.0 çıktı yani pozitif yani daha 3 haftalık hamile olmuş oluyorum değil mi geç dolenme vs değil adeten 6 gün geçmiş oluyor değer dusuk çıktı biraz kafam karisti.