doga112 Kızlar halı yıkama makinesi kullananlara sorum hangi marka iyi ve dayanıklı uzun süre gidiyor mu
ecrinbebe doga112 kiwi aldım çokk memnunum benimki hem koltuk yıkama hem halı çıkan kirli suyu görünce kendimden utandım
pozitifanne06 doga112 Sinbo aldım daha çok kullanmadım. İlk çalıştırdığımda su akitiyordu servise yolladik yapıp gonderdiler. Şimdi güzel çalışıyor
eslemipek Ben yasomi ve bissell arasında kaldım ikiside 800 watt sadece yasominin su haznesi çokk küçük ama bissell de çok fazla pahalı ikisi arasındayım