Kızlar oğlum 18 aylık önceden en azından gece uyandığında emziriyordum uykuya geri geçiyordu ama şimdi onu da bıraktı. Ağlamıyor mızmılanmıyor hatta eline oyuncak versem oynar. Gece 2 bazen 3 gibi kalkıyor sabaha kadar uyumuyor uzun bi süredir. Geçer diye umutla bekliyorum ama şu an bunu ayağımda sallarken yazıyorum. Bi akıl verin lütfen gündüz tek uyku yapıyor bugün sadece 1 saat uyudu