2 gündür emzirdikten sonra geçmeyen bir barışma karıncalanma gibi bişey oluyor sadece sol göğsümde.. bunun sebebi ne olabilir? Ağrı gibi değil ama batma gibi oluyor . Baktım özellikle bişey mi var diye öğle elime gelen bişey de yok korktum bi açıkçası size de sormak istedim başına gelen var mı?