Ranameryem Boyumuz aynı bende 44 45 kiloydum yıllardır hiç 50 üzerine çıkmamıştım diyetisyene gittim kan degerlerime baktı depoların çok boş dedi iki üç dahiliye dr önerdi vitamin ve uygun görürse mama yazmasını iste dedi ben listeye uyarak vitaminlerimi kullanarak günde iki kez mamayı içerek 4-5 ayda 20 kg aldım sonrasinda iki üç kg verdim ama hiç 60 altına düşmedim, sizde işinin ehli olan bir diyetisyene gidin bence. Ben bile aldıysam herkes alır 😂