mommyofdeniz merhaba anneler bebeğim 2 aylık anne sütüyle besleniyor ama 3-4 gün kakasını yapmadığı oluyor hatta bazen 1 hafta bu normal mi ?
Yaren58 mommyofdeniz sadece emziriyosaniz 10güne kadar yapmamasi normal dedi benim doktor hepsi öle sölüyor
seda1766 mommyofdeniz doktorumuz hergün bir çay kaşığı zeytinyağı içirin demişti ama ona ragmen bizimki haftada bir yaptı hep şimdi 5 aylık olduk düzene girmeye başladı
Mary1709 mommyofdeniz canım her gün Bikaç defa karnına ve sırtına masaj yap. Karnına soldan sağa doğru daireler çiz. Sağ tarafını da aşağı doğru ov canını yakmadan. Sonra da Bacaklarını bisiklet hareketi yaptır ileri geri. En son iki bacağını birden karnına doğru it. Bunu günde 2-3 defa oyun haline getir. Ben sürekli yaptım 3 ay boyunca ne kabızlık ne gaz oldu çok şükür. Yapmadığım gün zor yapardı kakasını ağlardı gazı olurdu. YouTube da güzel videolar var onları izle. Ay çok uzun yazdım kusura bakma. Çok zor bişe çünkü biliyorum.
mommyofdeniz Yaren58 zeytinyağlı kulak çubuğuyla uyardım poposunu öyle yaptı sürekli de bunu yapmak istemiyorum 🙈
Elifsygn Normal cay kasıgı kadar zeytin yağı ıcırın. Tedirgin olmayın bizde yasadık o gunlerı sutunuzun yaglı oldugunu anlayabilirsiniz.
mommyofdeniz seda1766 bende zeytinyağı veriyorum günde bir ve bende içiyorum inşallah işe yarar 5. aya kadar hafta da bir mi yaptı sizin ?
mommyofdeniz Mary1709 teşekkür ederim yapıyorum bunları inşşalh düzene girer ilk başlarda her gün yapıyordu sonradan yapmamaya başladı
Sumis35 mommyofdeniz normal canım ama ağrısı sancısı oluyorsa karnına sırtına masaj yap zeytinyağı içir ben öyle yapıyordum
zurgun mommyofdeniz bunu hiç yapmayın derim ek gıdaya geçince çok düzenli yapıyor emin olun benim çocuklar 14 güne kadar yapmazlardı sütünüzü %100 kullanıyor ne güzel
seda1766 mommyofdeniz evet 3 aylıktan sonra haftada bir yapmaya başladı 5. Aya kadar 10 günü bile gördük şimdi düzene girmeye başladı
mommyofdeniz zurgun doktor fitil verdi almadık ama zeytinyağı da aynı işlevi görüyor diye bakalım bekleyeceğim artık 10 güne kadar inşallah yapar yapınca rahatlıyor çünkü ama kakası normal sıvı kabız değil yani
eylulb Sıkıntısı yoksa bekleyin müdahale etmeyin benim kızımda 9 10 gune bile çıkıyordu doktor rahatsız olmuyorsa elleme dedi 10 gunu geçerse doktoruna gidersin, sütün yarıyor demekki😊 merak etmeyin düzene giriyor sonra kendiliğinden
Elifsygn mommyofdeniz RC ederim canım birbirimize yararlı konularda yardımcı olmak için burdayız. Rabbımızın emanetleri saglık sıhhat için de olsunlar
bgz_123 mommyofdeniz canım bnm oğlumda 2 aylık aşırı gazlı bi bebek ayrıca kakasını hiçbrşklde kendisi yapamıyor 40 çıktıktan sonra hiç yapamadı desem yeridir kullanamadığım damla ilaç kalmadı gtrmedğim dktr kalmadı 4 5 aya kadar normal deyip gnderyrlar fitilden başka bişyle ypamıyor yada bnm yardımımla kulak çöpüne sıvıyag veya vazalin sürerek poposunu yumuştyrm masajlar ypyrum ama çok az ypıyor öylede birde erkekse bebepin biraz çekicez sanırım bu konuda