sevgimira Merhaba normal doğum sonrası 40 çıktıktan sonra muayene nasıl oldu acaba normal aletle mı bakılıyor
okyanusum_ sevgimira sezaryen doğum yaptım. Dikişlerime baktı ultrasonla içimi kontrol etti bir problem yok iyileşme gayet iyi dedi o kadar :) normal ultrasonla baktı dışardan