aryabebek473_ Oda sıcaklığı 25 derece malum havalar soğudu bnde petekleri açtım kızımın göğsü ve ensesi soğuk değil ama yanakları soğuk acaba üşüyor mu? Ustunde uzun kollu zıbın tulum ve ince bir kundak var
baby3422 aryabebek473_ üşümez ben 23 derecede kısa kollu zıbın ince pijama şeklinde yatiriyorum.ocakta doğum yaptım.hic çok giydirmedim terliyor çünkü.bu sefer uykusu bozuluyor.hic hasta olmadı şimdiye kadar.25 fazla o kıyafetlere göre.ben doktora sormuştum.22=24derece arası olsun uyuyacağı oda demişti.bizim oğlanın da yanakları soğuk o üşüdüğünü göstermiyor.ense ve karın bölgesi soğuksa üşüyor demekmiş ben öyle bakıyorum.