Kızlar 3 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım çok ciddi bel ağrısı yaşıyorum geceleri uyuyamıyorum ağrıdan benim gibi olan varmı ne zaman geçiyor acaba? Resmen nefesimi zor çeviriyorum. Bebeğimi bile kucakta uzun süre tutamıyorum tutulup kalıyorum öyle