26 günlük yeni anneyim ilk bebeğim çok bir tecrübem de yok o yüzden ilk zamanlar gögüs ucu yarasindan tut mastite kadar sıkıntı çektim bebeğim emmedi göğüslerim şişti kızardı tıkandı derken biraz sıkıntıli geçti ilk bı iki hafta şimdi yeni yeni kendine geliyor gögüslerim ama ara ara iki göğsüm birden sızlıyor bı şey cekiliyormus gibi içinden en çokta soğukta oluyor yani iki dk balkona çıkıyorum mesela soğuğu hissettiğim an sizlamaya başlıyor dikişlerimde aynı sekilde mesela normal doğum yaptım düşen dikişlerimin olduğu yerler bile sızlıyor normal mi sizce