Mamaya neden çok kötü birşey gibi yaklaşıyorsunuz ver birşey olmaz demiş çoğu kişi sütü az olan veya bebeğini emziremeyen anneler mama veriyor ve çoğu kişi de mama ile büyüyor gayette sağlıklı mamaya bu kadar ön yargılı olmak neden yani tabi ki ilk öncelik anne sütü hem daha sağlıklı,pratik ve hijyenik hemen hazır ama mama da zehir değil yani doymuyorsa verebilirsin