balbarlasmom Merhabalar gynositol şase elinde kalan var mı? Ben 3 sene önce kullanmıştım ihtiyacım bitince kullanımı bıraktım ve aile hekimine götürmüştüm ihtiyacı olan alacak durumu olmayan varsa verirsiniz demiştim. Elinde kalan var mı tarihi geçmemiş olup