Kızlar ben kendimi bildim bileli kiloluydum boyum uzun olduğu için göstermiyo 173 cm boyum. Ve şuan 105 i geçti kilom artık zorlanıyorum bunun farkındayım en önemlisi kıyafet bulamıyorum. Güzel görünmüyorum daha zayıf olmak istiyorum yani özel hayatımı bile etkiledi bu doğumdan sonra çok kilo aldım 85 i geçmemiştim hiç eşimde farkında ama kırılmayım diye dile getirmiyo bence.
Sizce nasıl zayıflayabilirim🥺